חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הארכת שיער דליל

תוספות שיער - הבדלים משמעותיים

תוספת שיער או הארכת שיער הו קווצות שיער טבעיות או סינתטיות המתחברות לשיער או מהוות תחליף לשיער האדם הטבעי. מדובר בפתרון מהיר עבור נשים המעוניינות להאריך את שיערן תוך זמן קצר, לדוג' כלות המעוניינות להאריך את שיערן עבור תסרוקת החתונה. בעבר, היה נהוג להשתמש בפאות לצורך זה, אך כיום נפוץ יותר להשתמש בתוספת שיער כתחליף לפאות.

הארכות שיער דליל – בעבר וכיום

ישנן שיטות שונות להארכת שיער וכן סוגים מגוונים של תוספות שיער, בעבר השתמשו סיכות וקליפסים. בהמשך חוברו באמצעות חרוז מעיכה ובו דבק סיליקון המחזיק את התוספת, אך שיטה זו הסבה נזק לשיער.

כיום, משתמשים בשיטה החדשה של חיבורי הלחמת הקראטין, לשיער הטבעי של האישה. חיבור זה מורכב מחלבונים ופולימרים שאינם נושרים במגע עם מים חמים או בשימוש בפן. להסרת תוספת השיער משתמשים בחומר מנטרל, אשר מותז על השיער והתוספות. אמצעי זה להוספת השיער, מסב את הנזק המזערי ביותר לשיער מבין השיטות המוזכרות.

סוגי הארכות שיער

שלא כבימים עברו, הרי שבימינו קל מאד לקבל את המראה הרצוי לנו רק ע"י קבלת שירות מאנשי מקצוע בצורה מהירה ואיכותית. תמו הימים בהם היו צריכים לשבת ולחכות חודשים ושנים עד לצמיחתו של שיער באורך המתאים לנו.

כיום, בפעולה פשוטה ניתן לקבל אחד מהרבה סוגי הארכות שיער אפילו לטובת אירוע מסוים אחד ולממש את חלומנו להראות כפי שהחלטנו. הבחירה בסוג ההארכה היא בידי הלקוח כאשר הספר מייעץ לו על פי ניסיונו המקצועי, על האופציה הטובה ביותר לראש הלקוח.

אז אילו אופציות עומדות בפני הלקוח?

סוגי הארכות שיער נבדלים זה מזה באופן הביצוע של ההוספה. קיימת אופציה של הדבקה ממש על ידי דבק המיועד לכך, הלחמה, חרוזים, קשירה, צמה ותפירה. לצרכים זמניים יותר משתמשים בחיבור סיכות ראש או בהדבקה זמנית שהם סוגי הארכות שיער פחות חזקים.

מה עוד?

מלבד סוגי הארכות שיער קיים גם שוני בסוג השיער שממנו מרוכבות הארכות השיער. שיער דק עם חתך אובאלי, שיער עבה עם חתך עגול, שיער חיה (בניגוד לשיער אדם) שהוא זול יותר משיער אדם אך איכותי פחות וכמובן שיער סינתטי אשר נראים כמעט אמיתיים אך אינם כאלה.

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: