חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לשמירה על פאות

שמירה על פאות

פאות, ממש כמו שיער רגיל, דורשות תחזוקה רבה ותשומת לב, על מנת שישמרו על אורח חייהן ועל הברק שלהן. מדי יום, אנו נתקלים באלפי תנאים, המסבים נזק לפאה שלנו. בין אם זה מזג האוויר, עשן, מים, חום או כל דבר אחר, אלו גורמים לפאה שלנו להתיישן.

ברצוננו לשתף אתכם במספר טיפים לשמירה על פאות אשר מצאנו כמועילים וטובים, במידה ואתם מעוניינים לשמור על הפאה שלכם לאורך זמן רב יותר. הצטרפו אלינו למסע בין השורות, על מנת לקבל עצות וטיפים לשמירה על פאות.

עשה ואל תעשה במסגרת טיפים לשמירה על פאות

הימנעו מביצוע פעילות גופנית עם הפאה.
הקפידו לשמור את הפאה במקום יבש. כך, השמש לא תגיע אליה והאבק לא יצטבר על גביה.
בסיומו של כל יום, סרקו את הפאה והתירו קשרים בה. כך תמנעו נשירה ויובש.
כמו שמחליפים כל יום תחתונים, כך גם פאה.

לכן, הצטיידו מראש במספר פאות שילוו אתכם. לנשים מומלץ לרכוש מספר פאות בעלות תסרוקות שונות, על מנת להתאים לסגנון הלבוש.
הרחיקו את הפאה מעשן, קרי; מועדונים או ברים סגורים, על האש או במטבח.


לחות היא עונש מוות לפאות, ולכן על אף שכל הפאות עמידות במים וניתן לשחות איתן, השתדלו מהגעה לחוף או לבריכה עימן. כל הימנעות של הסתובבות עם הפאה במקום לח, תוסיף ימים לחייה ולנראות של הפאה.

מאמרים נוספים

הישמעו לעצתנו בטיפים לשמירה על פאות

במידה ותבחרו ליישם עצות מועילות אלו, תבטיחו כי הפאה שלכם תישאר אתכם לאורך שנים ארוכות, ובעיקר תשמור על המראה שלה בכל זמן זה. יש לוודא מראש כי לא ייגרם כל נזק כספי או עגמת נפש, על ידי שמירה נכונה על הפאה, שתאפשר לכם להיות מרוצים ביותר מן העסקה.

זיכרו כי כל עונה מביאה איתה את האסונות שלה על הפאות שלנו, ולכן שמירה נכונה על הפאה בכל אחת מן העונות, תאפשר שימוש חוזר ונישנה בהן בעתיד. בקיץ, הימנעו מן הלחות, בעוד בחורף, השתדלו להרחיק ממים.

חשוב לדעת כיצד לתחזק את הפאה יותר מאשר איפה לקנות אותה, ולכן היה חשוב לנו במאמר זה, להביא לכם מספר טיפים לשמירה על פאות אשר יסייעו לכם לבלות עם הפאה יותר זמן איכות.

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: