חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאות משיערות טבעיות

פאות משיערות טבעיות

אחד מפתרונות השיער הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות אלו פאות טבעיות. מדובר בפאות העשויות משיער אדם טבעי לחלוטין, פאות משיער טבעי מעובד עשויות משיער שעבר תהליכי עיבוד שונים כמו החלקה, תלתול, גוונים, צביעה ועוד.

פאות אלו נשזרות משיער אדם טבעי, ונתפרות בעבודת יד קפדנית לרשת מעוגלת אותה מניחים על הראש. הפאות עוברות תהליכי ניקיון וחיטוי, לפני שהן נמכרות ללקוחות. מרבית הפאות מיובאות מאסיה או מאירופה, שם מקפידים על יצירת פאות איכותיות במיוחד בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פאות משיערות טבעיות אמנם יקרות מפאות סינתטיות, אך עם הכסף באה האיכות וישנו ביקוש רב לפאות העשויות משיער טבעי בשל היתרונות הרבים שלהן: פאות טבעיות יוצרות אשליה שמדובר בשיער אמיתי, כך שהסובבים אתכם יתקשו להבחין כי מדובר בפאה.

ניתן לעצב את הפאה לפי בחירתכם – לגזור, לצבוע, לסלסל ולהחליק אותה לפי הסגנון וטעמכם האישי ולהחליף אתה עיצוב שלה ככל שתחפצו בכך בשונה בשיער סינטטי שלא נצבע ולא ניתן לעיצוב בחום. בנוסף לכך, פאות משיער טבעי הן עמידות יותר ומחזיקות זמן ממושך יותר לעומת פאות סינטטיות.

פאות משיערות טבעיות
פאות משיערות טבעיות

מדוע אנשים רוכשים פאות משיערות טבעיות?

ישנן סיבות רבות לרכישה וחבישה של פאות משיערות טבעיות. נשים מהמגזר החרדי נוהגות לחבוש פאה לאחר הנישואין, כסמל לצניעות. לפי המצווה, לאחר שאישה מתחתנת ובאה בברית הנישואין עליה לכסות את ראשה ולהסתיר את שיערה.

נשים חרדיות רבות בוחרות לכסות את שיערן באמצעות חבישת פאה טבעית. נשים אחרות מחליטות לחבוש פאה בעקבות אובדן השיער, שיער דליל והתקרחות.

נשירת שיער יכולה לנבוע מגורמים רבים כגון טיפולים כימותרפיים ותופעות לוואי של תרופות שונות, מחלות אוטואימוניות, מחלת אלופציה אראטה, גנטיקה, תזונה לקויה, שינויים הורמונליים כמו גיל המעבר או הריון ולידה, מתח ולחץ, טיפולים כימיים בשיער כמו החלקות, תסרוקות שמותחות את השיער לאחור ועוד.

למעשה, לפי ההערכות כמחצית מהנשים עלולות לאבד את שיערך במהלך חייהן. אובדן השיער עלול לפגוע מאוד בביטחון העצמי של האישה, והפתרון לכך הוא פאה. פאה טבעית מצליחה להרים את הביטחון ולגרום לנשים להרגיש טוב עם עצמן כאשר הן מביטות במראה.

פאות טבעיות הפכו לטרנדיות ואופנתיות גם בחיי הלילה ובעולם האירועים. נשים רבות המעוניינות לשדרג את המראה שלהן ולהיראות במיטבן לכבוד אירוע משמח כמו חתונה או ברית, לרגל מסיבת פורים או חגיגת יום הולדת, בוחרות לחבוש פאות. ניתן אף להשכיר פאה באופן זמני לכבוד האירוע, ולחזור לשיער הטבעי מיד כשהאירוע מסתיים.

לצד הביקוש לפאות בקרב נשים, גם גברים הסובלים מהתקרחות ושיער דליל אימצו את פתרון הפאות. בניגוד לנשים המעוניינות לרוב בפאה בעלת שיער שופע, גברים לרוב נוהגים לחבוש פאות קצוצות (פאות קצרות באורך של פחות מחמישה סנטימטרים).

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות:

אילו סוגי שיער משמשים ליצירת פאות משיערות טבעיות?

פאות טבעיות מורכבות מסוגים שונים של שיער אדם, כגון: שיער אסייתי באיכות הנמוכה יותר ושיער אירופאי וברזילאילאיכות הגבוהה ביותר. מדובר בשיער בתולי, שלא עבר צביעה או תהליכים כימיים מעולם. לכל סוג שיער יש את המאפיינים הייחודים לו: השיער היפני והסיני הוא חלק וכהה. השיער האירופאי הוא דקיק, חלק ומגיע בגוונים בהירים, השיער הברזילאי הוא כהה. השיער האירופאי והברזילאי הוארך ונעים, האירופאי יקר יותר ובגלל גווניו הבהירים נדיר יותר ולכן גם יותר יקר אךשניהם האיכותיים ביותר.

ניתן להשיג את הפאות במגוון רחב של גוונים ועיצובים, ועל אף תהליכי העיבוד שהן עוברות המראה הטבעי והיפה שלהן נשמר.

מאמרים נוספים

מהם החסרונות של פאות משיערות טבעיות?

לצד היתרונות הרבים של פאות טבעיות, יש להן כמה חסרונות: אין מה לעשות המחיר גבוהה יותר משמעותית משיער סנטטי, הן בגלל איכות השיער והן בגלל מבנה הפאה אשר מושקע יותר ואפילו מגיע עם חלק עליון הנקרא ״סקין״ חלק דמוי קרקפת שעליו נשזרות השערות בעבודת יד.

על מנת לשמור על מראן הזוהר והיפה, פאות טבעיות מצריכות תחזוקה שוטפת. יש לשטוף אותן בעדינות בשמפו ובמרכך, ולייבש אותן ממש כמו בטיפול בשיער אמיתי.

הימנעות מטיפוח והזנחה של הפאה, עלולים לגרום לכך שהשיער יראה לא טוב ויווצרו קשרים ושהרשת שעליה בנויה הפאה תיהרס. לכן, פאות טבעיות מתאימות למי שמוכן להתחייב לטיפול חודשי בו יביא את הפאה לחפיפה, ניקוי וסידור בסלון הפאות.

כיצד בוחרים פאה?

בבואכם לרכוש פאה, יש לבחור פאה בעלת שיער עם גוון, אורך, תנועה ומרקם שאתם אוהבים, את כל שאר ההתאמות תבצעו במקום בין אם מדובר בהתאמת התספורת והעיצוב למבנה פנייך, שיחתום ויחמיא לך הכי הרבה, להוסיף גוונים בכדי לתת מראה מואר ובאופן כללי לעצב את הפאה כך שתהיה מושלמת עלייך.

כמו כן כמובן מתבצעות התאמות מידה למידות ראשך המדויקות כך שהפאה תשב בצורה מדויקת ותראה הכי טבעית שיש. לגוון הפאה יש השפעה רבה על המראה שלה – חשוב שגוון השיער יחמיא לך ולא יחוויר אותך או יהיה כהה מידי, חשוב למצוא את האיזון הנכון וכך לתת את המראה היפה והטבעי ביותר.

רבים בוחרים לרענן ולשנות את עיצוב הפאה מדי פעם. ניתן בהחלט לשנות את צבעה של הפאה או להוסיף לה משחק גוונים כזה או אחר כמו אומברה בליאז׳ וכו׳.

לסיכום

המאמר על פאות שיער טבעי בוחן את המגמה ההולכת וגוברת של שימוש בפאות העשויות משיער אדם אמיתי כאפשרות אופנתית ורב-תכליתית למי שמחפשת לשפר את שיערן הטבעי או להתנסות בתסרוקות שונות.

היצירה מתעמקת ביתרונות של פאות שיער טבעי, כמו האיכות המעולה שלהן, העמידות והיכולת להתמזג בצורה חלקה עם השיער של עצמך.
ישנם סוגים שונים של פאות שיער טבעי, כולל אלו העשויות משיער בתולי ושיער מעובד וכן באפשרויות העיצוב השונות וטיפים לטיפול לשמירה על הפאות הללו.

בסך הכל, המאמר מספק סקירה מקיפה של פאות שיער טבעי ומדגיש את הערך שלהן בהשגת מראה מושלם ואותנטי.

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: