חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאות משיער טבעי

image10

פאות משיער טבעי מבטיחות לרוכשים אותן, כי מעבר להבטחה כי מראה שיערם יראה הרבה יותר טוב, כי הפאה גם תחזיק מעמד למשך זמן רב יותר, ותהיה בעלת אורך חיים ארוך יותר מזה של הפאה הממוצעת הרגילה. פאות משיער טבעי, גם מביאות עימן את האפשרות "לשחק" עם הפאה כראות הרוכש.

קרי, ניתן לצבוע את צבע שערות הפאה ללא בעיות, ניתן לעשות תסרוקות שונות ומגוונות ללא חשש, ואפילו ניתן לעצב ולספר את הפאה (לפחות פעם אחת). על כן, פאות משיער טבעי למעשה מהוות שיער אמיתי לכל דבר, אשר גורם לתחושת הטבעיות הכה הכרחית בין פאה לבעליה, להתקיים באופן חזק אף יותר.

החלוקה כשמדובר בפאות משיער טבעי

מקובל לחלק את עולמן של פאות השיער הטבעי, לשניים; פאות מעורבות ופאות קאסטם. פאות מעורבות בדרך כלל יגיעו במצב של חמישים – חמישים, קרי, חמישים אחוז שיער טבעי וחמישים אחוז שיער סינתטי.

פאות קאסטם לעומת זאת, יהיו מורכבות ממאה אחוזים של שיער טבעי. כל רוכש עושה את השיקולים שלו, וכמובן שלעיתים נסיבות שונות מכתיבות רכישה של פאות מסוגים שונים. יש כמובן להפנים ולקחת בחשבון, שככל שהפאות מכילות יותר שיער טבעי, איכותיות יותר ומושקעות, כך גם מחירן עולה בהתאם.

אולם פעמים רבות, ניתן להסתפק גם לא בטוב יותר, וללכת על פאות זולות יותר שכן הן אמורות לשרת אתכן רק לזמן קצר או שיעשה בה שימוש מועט.

איכות פאות משיער טבעי

פאות משיער טבעי ידועות ככאלו אשר מקבלות את חומר הגלם בדרך כלל משיער שמקורו באסיה. מדובר בשיער משובח, אשר עובר תהליכים של עיבוד, ניקוי, שזירה וצביעה, בטרם הוצאתם לשוק או לבית הלקוח, כך שהוא זוכה למוצר מוגמר ברמה הגבוהה ביותר.

פאות אלו גם מגיעות עם הזמנתן, עם האפשרות לבחור בין קרקפת לבנה לשחורה, בכדי להקנות מראה טבעי אף יותר ללקוח. פאות משיער טבעי הופכות עם השנים לבחירה המועדפת על רוב הלקוחות, שכן הם מפנימים כי חשיבות המראה החיצוני צריכה לבוא במחיר מסוים, וכי כדאי להשקיע כעת בפאה איכותית ביותר, מאשר לבזבז כספים בהמשך על פאות זולות בכל רכישה מחדש.

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: