חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאות בעיצוב אישי

image3

פאות מביאות לבני האדם את הפתרון של הסתרת הפדחת. אנשים רבים, בשל מחלות, תהליך התקרחות, התחפשות ועוד, משתמשים במגוון של פאות. פאות רבות, מיועדות למקרים ספציפיים, ובעלות מאפיינים אשר ייחודיים לאותה פאה או לשם מטרה מסוימת. רבות מן פאות שכאלו, הן פאות בעיצוב אישי, אשר הוזמנו במיוחד לאדם ספציפי.

איך משלבים את הלקוח בתהליך?

פאות בעיצוב אישי מאפשרות למי שמזמין או מזמינה פאות אלו, להיות חלק מן התהליך מההתחלה ועד הסוף. מקומות מתקדמים יותר, ישבו אתכם אל מול מחשב המדמה כיצד הפאה תיראה, ויש תוכנות שאפילו יכולות לעזור בעיצוב כאשר ה מדמה כאילו הפאה כבר על ראשיכן.

במקומות אחרים, יראו לכם סוגי פאות שונים ויתנו לכם למדוד מספר פאות, בכדי שתוכלו להחליט מה הכי נוח ומתאים לכם. בתהליך של עיצוב אישי, הרוכש מחליט אודות כל פרט ופרט שיש בפאה. מלבד לתפור אותה, הצרכן עושה למעשה את כל העבודה, ומתקבלת פאה שהיא לטעמו ללא דופי. כל שיערה, צבע, סגנון תספורת, רפידה ועוד, נקבעים על ידי הלקוח בעת הזמנת פאה בעיצוב אישי.

מענה למבחר של אנשים

עד כמה שבני האדם זהים מבחינה גנטית, הם גם מאוד שונים, ועל כן אנו רואים אנשים עם גדלי ראשים שונים, עם פרצופים ארוכים יותר או פחות, עם מצחים בגדלים שונים ועוד. מאחר וקשה יהיה לייצר פאה אשר מתאימה לכל סוג ראש, כמו שבלתי ניתן לייצר מכסה אשר יתאים לכל סיר, הוקם הענף של פאות בעיצוב אישי.

כך, גדל הראשים והאיברים הרלוונטיים יוצאים מכלל המשוואה, ומאפיינים של נראות מקבלים יתר חשיבות בהתאם לטעמו של הצרכן. פאות בעיצוב אישי מתאימות לכל מטרה לשמה יש צורך בעת קניית הפאה, וניתן להפיג חיים בכל פאה, על פי הנתפס כיפה בעיניו של הקונה.

בית העסק ילווה אתכם בכל הפרמטרים אשר אתם רוצים כי הפאה תכיל או שלא, ולבסוף יספק לכם תוצר פרי עבודת יד, אשר אתם עומדים מאחורי חזונו. פאות בעיצוב אישי, מאפשרות כבר מתחילתו של התהליך, קירבה ונוחות אל מול האדם אשר עתיד להשתמש בהן, שכן הוא כבר מרגיש חלק ממנה ויש לו יד בייצורה.

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: