חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאות בהזמנה אישית

image8

מה למעשה מרוויח אדם אשר מבצע הזמנה של פאה הזמנה אישית? ובכן, קודם כל, ומעל הכל, הוא שותף לתהליך. מי שמכיר מקרוב את התחום, או בא במגע עם חובש פאה, יוכל לספר לכם כי החשש הכי גדול בקרב חובשי פאות בהתחלה, הוא כי התחושה תהיה טבעית וכי הפאה לא תבלוט ותראה כחלק מאותו אדם.

תחושת הנוחות הזו חשובה, בכדי שאותו אדם יהי מבסוט מן הפאה אותה רכש. לכן, חשוב בעולם הפאות, לשים דגש על קירבה, ועל כן, שיתוף הלקוח בתהליך עיצוב, ייצור והזמנת הפאה, הינו חשוב ביותר להצלחתה. פאות בהזמנה אישית, למעשה מאפשרות ללקוח לחוש את הפאה כחלק ממנו כבר בהתחלה, שכן הוא יושב עם המעצבים והתופרים, ועומל עימם על כל שערה ושערה.

הלקוח קובע את צבען, אורכן, סוג התספורת ועובי הרפידה, כך שהכל יהיה לפי טעמו ובהתאם למה שהוא רצה.

פאות בהזמנה אישית הופכות יותר ויותר פופולריות בקרב הצורכים את הפאות, שכן הם רוצים להיות אחראיים על כל גורם שבה. בנוסף, תחושת החיבור אשר נוצרת במהלך תהליך ההזמנה בין הלקוח לפאה, גורם לכך שללקוחות יש מעין צפייה, כמו המתנה לתינוק חדש. תחושה זו עוזרת להם להתקיים ונותן להם זיק של תקווה.

פעמים רבות, לקוחות אינם רוצים משהו אישי כמו פאה, שיהיה משהו מוכן מן המדף, או כזה אשר יש אלפים כמותו בחוץ. לכן, באמצעות פאות הזמנה אישית, יכול להיות הלקוח סמוך ובטוח כי פאתו ייחודית תהיה, וכי הוא עומד לקבל פאה אשר הוא אותה עיצב.

פנו אל פאות תהילה

אצל פאות תהילה, תמצאו מגוון שלם של פאות למטרות שונות ותוספות שיער, כמו גם תופרים מיומנים אשר עבודתם היא ליצור בעבורכם את הפאות האיכותיות ביותר. אצל פאות תהילה תימצאו לא רק חנות עם מגוון עשיר ומספק של פאות, אלא גם יחס אישי וקשוב, הבא לתת אוזן קשבת וכתף תומכת לאלו הזקוקים להן.

בפאות תהילה שמים דגש לא רק על איכות המוצר, אלא בעיקר על טיב השירות, ולכן אצלנו תמצאו את נותני השירות האדיבים, הנחמדים והקשובים ביותר.

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: