חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חפיפה ופן לפאה

חפיפה ופן לפאה

פאות משמשות נשים רבות, גם אלו שאינן סובלות משיער דליל. מכיוון שפאות מגיעות במבחר עצום של צבעים ואורכים, כל אישה יכולה למצוא פאה, המושלמת עבורה. שיער מטופח, מלא ומשיי נראה מצוין על כל אישה ואף מפחית לא מעט שנים מגילה.

בשעה טובה, גם אתן רכשתן פאה. אתן מתרגשות מהשינוי ומהמהפך המתקרב. אך עם כל ההתרגשות סביב הרכישה החדשה, שכחתן לשאול את היועצים בחנות – אילו תחזוקה וטיפולים היא מצריכה?

חשוב שתדעו, כי פאות מצריכות תחזוקה שוטפת

חבל לקנות פאה יפהפייה, רק כדי לגלות שתוך כמה חודשים היא מאבדת מיופייה הזוהר, בשל ההזנחה שלכן. מכיוון שבארצנו יש שמש חזקה מאוד, פאות עלולות להיהרס בקלות, כאשר לא טורחים לשמור עליהן. הן חשופות לחיידקים ורטיבות. במאמר זה נפרט כיצד תשמרו על פאה במצב מושלם, לזמן רב.

כאשר אתם מקבלים אותה לראשונה, הניחו את אצבעותיכן בתוך השיער ונערו אותה בעדינות. פעולה זו תשחרר את השיער. אם זו פאה עם שיער חלק, סרקו אותה בעזרת מברשת מיוחדת לפאות. אם יש לה תלתלים, השתמשו באצבעותיכן כדי לסרקה.

אם אתן משתמשות בה מידי יום, מומלץ לבצע, אחת לשלושה שבועות, חפיפה וייבוש. אם אתן משתמשות בכמה פאות ומחליפות ביניהן, התדירות יכולה להיות נמוכה יותר.

תהליך החפיפה והייבוש של פאה מתבצע כך:

לפני טבילתה במים, הברישו אותה בקלילות. מלאו את הכיור במים קרים והוסיפו כף של שמפו (מומלץ להשתמש בשמפו לשיער עדין או בשמפו מיוחד לפאות). הניחו אותה בתוך המים, הזיזו אותה מסביב במשך שתיים-שלוש דקות.

לאחר מכן, שטפו אותה בעדינות ומרחו עליה מרכך במרחק חמש סנטימטר מהנקודה, שבה הרשת מתחברת לשיער. המשיכו ממש עד קצוות השיער. נסו שלא לעוות אותה, תוך כדי הפעולה. הניחו לה להישאר עם המרכך למשך מספר דקות.

החזיקו אותה מתחת לברז ושטפו את המים. כרכו מגבת סביבה והניחו לה לספוג את הרטיבות. הברישו אותה בעזרת מברשת מיוחדת לפאות. במידה וזו פאה מתולתלת, הימנעו מסירוק והניחו לה להתייבש באופן טבעי.

לאחר ההברשה, מקמו אותה על המעמד. תוכלו להשתמש במעמד לפאות או בראש קלקר, כדי למנוע מהרשת להתעוות ולהימתח. כאשר אתן לא משתמשים בה במשך זמן מה, הניחו עליה רשת לשיער, כדי למנוע מאבק ולכלוך להיצמד אליה. הימנעו מלהניח אותה במקום חם וחשוף לשמש.

כל התהליך הזה חשוב גם כדי לשמור על יופייה וגם כדי למנוע מחיידקים ובקטריות להצטבר עליה. חשוב שתבצעו את התהליך הזה בקפידה וביסודיות – אל תשאירו עליה שאריות של שמפו, שעלול למשוך בקטריות.

במידה ואתן מעוניינות בפן מקצועי, רצוי שתפנו למספרה מקצועית שאתן סומכות עליה. לא כדאי לבצע את הפן לבדכן, מכיוון שאתן עלולות לה לגרום נזק בלתי הפיך.

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: