חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקורונה תעלה לכם בשיער! היזהרו מנשירת שיער

2

מחלת הקורונה עדיין חדשה בעולם ולכן במשך זמן רב לא באמת ידענו כלום על המחלה ועל תופעות הלוואי, אלא שהיום יש כמות חולים ומבריאים גבוהה הרבה יותר. אמנם עד לא מזמן יכולנו לומר שבידינו רק חלק מן תופעות הלוואי המשונות של מחלת הקורונה: חום, שיעול, חולשה, עייפות, אובדן חוש טעם וריח, ולאחרונה התגלתה תופעת לוואי נוספת, מוזרה בדיוק באותה מידה, אשר קיבלה אישור סופי על ידי הרופאים, וכעת ניתן לומר בוודאות: כן – קורונה משפיעה על נשירת שיער.

איך גילינו את הנתון המעניין הזה? באחת מקבוצות הפייסבוק המפורסמות של חולי קורונה, שמנו לב כי נשים רבות מתלוננות שאף על פי שחלו וכבר הבריאו ממחלת הקורונה, הן עדיין סובלות מנשירת שיער, ואפילו לאחר התייעצות ומחקר נוסף מצידן, (עדיין) לא נמצא פתרון בעיה, והן מגיעות אלינו לטיפול לאחר שכבר איבדו המון שיער.

לאחר מחקר מעמיק, גילינו כי המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) אינו מכיר בנושא נשירת השיער כחלק הכרחי מתוך רשימת התסמינים, ויחד עם זאת אינסוף רופאים מדווחים על כמות בלתי נתפסת של מטופלים החוויים את תופעת הלוואי של נשירת שיער.

על פי הנתונים של מרפאת Forward (קליפורניה) ישנו מצב רפואי בשם טלוגן אפלוביום (telogen effluvium) אשר עלול להוביל לפסיקת צמיחת השיער ואפילו לנשירה, למשך תקופת זמן של בין 3 עד 6 חודשים (בהערכה גסה), והסיכון עומד על אובדן משוער של 100-300 שיערות ביום, כך שעד סוף תקופת ההחלמה? החולה עלול לאבד כחצי משיערותיו.

זה ישפיע על כל אישה בצורה קצת שונה, וקשור באופן ישיר גם לסוג השיער, גם לרמת הטיפוח, וגם למחלות רקע אחרות אשר עלולות להשפיע.

רשת פאות תהילה מספקת פתרונות שיער רבים ומגוונים עם קטלוג פאות נרחב ותוספות שיער שיגרמו לך להרגיש יפה, אמיתית וטבעית בכל מצב ובכל זמן.

סובלת מנשירה בעקבות קורונה?
השאירו פרטים בטופס הבא וקבלו הנחה של 10% בפתרון השיער שתבחרו!

מחכות לכן...

תוכן עניינים

הפאות שלנו

הפופולריים ביותר

מאמרים נוספים

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות: